اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر دستنا

معاونت خدمات شهری شهرداری دستنا با اشاره به اینکه آگاهی، آموزش و فرهنگ‌سازی نقش به‌‌سزایی در رفع معضل حضور سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر دارد، گفت: به درخواست شهروندان عملیات زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب با هدف رعایت مسائل بهداشتی در شهر دستنا در حال انجام است.

جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر دستنا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری دستناء نعمت‌الله کرمی با اشاره به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر، گفت: عملیات زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب سطح شهر به منظور تردد بدون حادثه شهروندان از معابر شهری و با هدف رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات با همکاری واحد خدمات شهری، بخش خصوصی و از اعتبارات داخلی در حال انجام است‌.

معاونت خدمات شهری شهرداری دستناء در ادامه افزود: جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان شهر است که در این عملیات چندین قلاده سگ زنده‌گیری و از معابر و پارک‌های شهر جمع آوری شدند، این حیوانات به پناهگاه اختصاصی برای نگهداری سگ‌ها منتقل شده و این طرح همچنان ادامه دارد.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد مسئولیت‌پذیری در نگهداری از حیوانات خانگی، کنترل‌های محیطی و کنترل زاد و ولد سگ‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رفع معضل حضور سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر داشته باشد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول