اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» در دانشگاه تفرش اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه تفرش گفت: تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) بین پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تفرش در محل ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، بین رئیس دانشگاه تفرش و طراح طرح مبادله شد.

طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» در دانشگاه تفرش اجرا می‌شود

سهیل واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: تفاهم‌نامه طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» بین پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در محل ستاد خیرین وزارت علوم، بین دانشگاه تفرش و مصطفی قلم‌چی خیر و طراح طرح مدد، مبادله شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان عنوان و تصریح کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال 1399) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال 1401، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال 1402، پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه با امضای تفاهم نامه فیمابین، بنابراین طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) در 10 دانشگاه دولتی اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.

به گفته وی طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیلگری اشتغال دانشجویان، در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده‌های کسب و کار ارزان دانشجویی، بعنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول