اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت کاری تعاون روستایی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: تامین کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد.

ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت کاری تعاون روستایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری در دیدار با مدیرعامل و کارکنان تعاون روستایی استان کردستان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار داشت: تامین کالاهای اساسیِ مردم با قیمت مصوب، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حذف واسطه‌ها و ایجاد اشتغال پایدار روستایی اولویت اصلی تعاون روستایی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اقدامات خوبی در مورد جذب سرمایه‌گذار برای فرآوری گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی و همچنین جذب سرمایه‌گذار برای احداث پایانه صادراتی انجام شده که امید است در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

وی در ادامه گفت: حوزه کشاورزی و تعاون روستایی از ظرفیت بالایی برای اشتغال و توسعه استان برخوردار است بنابراین با تمام توان در کنار این مجموعه خواهیم بود و مشکلات این حوزه را به جد پیگیر خواهیم شد.

نوری خاطرنشان کرد: 4٠ درصد از اشتغال استان در بخش کشاورزی ایجاد شده است بنابراین انتظار این است زنجیره ارزش در این بخش شکل گیرد.

وی عنوان کرد: تعاون روستایی در راستای عرضه مستقیم محصولات کشاورزان و دامداران و حذف دلالان نسبت به ایجاد و توسعه روستابازارها اقدام کند.

بهرام کوشکی مدیرعامل تعاون روستایی استان کردستان هم شرح مختصری از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اهداف این نهاد در راستای تحقق شعار سال ارائه داد و گفت: اصلی‌ترین هدف تعاون روستایی تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و توسعه زیرساخت‌های لازم به منظور تولید و فروش بدون واسطه محصولات کشاورزی است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول