اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گلایه عضو شورای شهر از وضعیت مسکن ملی «کرسف»

عضو شورای اسلامی شهر کرسف از وضعیت مسکن ملی این شهر و تاخیر در ساخت این طرح انتقاد کرد.

گلایه عضو شورای شهر از وضعیت مسکن ملی «کرسف»

پرویز ذوالقدری، عضو شورای اسلامی شهر کرسف، شهرستان خدابنده امروز در گفت‌وگو با فارس از روند طرح مسکن ملی که از آغاز دولت آیت الله رییسی شروع شده ولی متأسفانه با گذشت دو سال و اندی هنوز طبق قانون تحت پوشش شهرهای زیر ۵۰ هراز جمعیت در اولویت‌ قرار نگرفته، اتقاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرسف با اشاره به اینکه مسکن ملی جوانان که با بد قولی و بد عهدی اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده مواجه شده است، ادامه داد: این ادارات با ایجاد موانع و درخواست سهم زمین بیشتر از زمین داران موجب رکود این طرح شده‌اند.

وی با اشاره به تایید نهایی ۴۱ نفر به گفته مدیر کل امور شهری شورای استانداری زنجان برای تحویل مسکن گفت: اخیرا شخصی حاضر شده در کرسف زمینی به مقدار ۵ هزار متر مربع در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار دهد، ولی با سنگ‌اندازی بعضی از مسوولین این روند به بن بست کشیده شده و ورود اعضای شورا هم نتیجه‌ای در بر نداشته است.

ذوالقدر با اشاره به بدقولی‌های صورت گرفته افزود: مسکن ملی در شهر زنجان و شهرستان‌های دیگر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته ولی متأسفانه در شهر کرسف کار هنوز کلید نخورده لذا امیدوارم مسوولین به فکر مردمی باشند که با شرایط سنگین اجاره بها و نداشتن قدرت خرید مسکن دارای مشکلات فراوانی هستند و باید هر چه سریعتر دنبال راه‌ حل برای این موضوع بسیار مهم باشند.

گلایه‌های عضو شورای شهر کرسف در حالی است که استان زنجان رتبه نخست و به قول مسوولان شاگرد اول مسکن ملی در کشور است و این مطلب بارهای از سوی رئیس جمهور و وزری راه و شهرسازی عنوان شده است.

 

پایان پیام/2308/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول