اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

30 گیلانی در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان 30 ورزشکار و مربی گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژوی چین  حضور می‌یابند.

30 گیلانی در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در جمع ورزشکاران گیلانی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حضور گیلانیان در بازی‌های آسیایی نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی اظهار کرد: ۲۶ ورزشکار، یک مربی و ۲ داور و یک مسؤول ورزشی از گیلان در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور چشمگیر گیلانی‌ها از لحاظ کمی و کیفی در آوردگاه مهم بین المللی افزود: قایقرانی با هفت نماینده، والیبال با سه نماینده، تیراندازی با سه نماینده، تکواندو با سه نماینده، فوتبال با ۲ نماینده، والیبال نشسته با ۲ نماینده، کاراته با ۲ نماینده، شمشیربازی، کبدی، بوکس، کاراته، وزنه‌برداری، فوتبال پنج نفره و کشتی با یک نماینده در رقابت‌های بازی‌های آسیایی حضور دارند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ۳۰ نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازی‌ها هشت نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و ۱۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین فردا دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور مسؤولان گیلان و مسؤولین ارشد وزارت و کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول