اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری جشنواره اشک انار در هفته دفاع مقدس

مسؤول بسیج هنرمندان سپاه کربلا گفت: جشنواره اشک انار در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره اشک انار در  هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمید هراسانی در گفت‌وگویی  با اشاره به برگزاری برنامه‌ها هنری در سال جدید اظهار کرد: جشنواره شعر غدیر تا قربان، جشنواره اشک انار در دهه فجر و دفاع مقدس و همچنین در هفته بسیج جشنواره مختلف برگزار می‌شود.

وی به برگزاری  جشنواره داستان کوتاه ادب هم اشاره کرد و گفت: جشنواره مستند داستانی و جشنواره تئاترخیابانی و صحنه‌ای در جشنوارہ با نام سودای عشق برگزیده و  به کشور معرفی می‌شوند که در این جشنواره‌ها موضوعات مختلف از جمله مسئله شاخص و مهم عفاف و حجاب مطرح شده است.

مسؤول بسیج هنرمندان سپاه کربلا در ادامه برگزاری تئاتر خیابانی «من عروسک نیستم» با موضوع عفاف و حجاب هم خبر داد و افزود: این تئاتر خیابانی در ۱۵ شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

هراسانی به فراخوان جشنواره گوهر فاطمی که با مشارکت فرهنگی خانواده سپاه برگزار می‌شود، اشاره و اضافه کرد: این برنامه در رشته‌های عکس، طراحی، پوستر، فیلم کوتاه، تئاتر، شعر، داستان، دلنوشته شعر، سرود با موضوع مختص عفاف و حجاب دنبال خواهد شد که علاقمندان می‌توانند آثار خود را ۲۰ مهر اسال کنند.

وی در ادامه به فعالیت فرهنگی در قالب خوشنویسی قبل از اربعین در ۲۰ شهراستان مازندران  هم اشاره کرد و گفت:کتابت و خوشنویسی ایات ونورانی وحی مختص سوره فجر دردستورکاربوده که با شعار حسین (ع) ع تصویرگرقرآن است انجام شد.
 
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از اعزام عکاس و مستندساز به پیاده‌روی اربعین هم خبر داد و خاطرنشان کرد: این عکاسان و مستندسازان به پیاده روی اربعین اعزام شدند تا گوشه‌ای از شور و شعور اربعین حسینی را ثبت و ضبط کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول