اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعلام دیرهنگام نرخ‌نامه سرویس مدارس نظارت را مختل می‌کند

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: اعلام دیرهنگام نرخ‌نامه سرویس مدارس در همدان باعث ایجاد تنش می‌شود و نظارت‌ها را مختل می‌کند.

اعلام دیرهنگام نرخ‌نامه سرویس مدارس نظارت را مختل می‌کند

مرتضی بیدآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گلایه از اعلام دیرهنگام نرخ‌نامه جدید سرویس مدارس افزود: نرخ‌نامه جدید بعد از قرارداد والدین با رانندگان اعلام می‌شود که این موضوع عملا فعالیت بازرسی را بی اثر می‌کند.

وی با بیان اینکه اعلام دیرهنگام نرخ‌نامه باعث ایجاد تنش می‌شود گفت: ۱۵ شهریور امسال نرخ‌نامه جدید ابلاغ شده در حالی که قراردادها قبلا خارج از قیمت‌های مصوب منعقد شده است.

 معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه قیمت پیشنهادی نرخ‌نامه جدید سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش به شورای شهر ابلاغ می‌شود و پس از موافقت اشورا به کمیته انطباق ارجاع می‌شود تا تصویب و ابلاغ شود عنوان کرد: این فرایند باید طوری طی شود که زودتر به انعقاد قرارداد با والدین برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ مصوب سرویس مدارس از یک تا ۵کیلومتر برای سواری ۶۵۰ هزار تومان، ون ۵۵۰ هزار تومان و مینی‌بوس ۴۰۰ هزار تومان است عنوان کرد: از سوی برخی سرویس‌های مدارس قراردادهای بالاتری است که مثلا برای نرخ ۵۵۰ هزار تومان یک‌میلیون تومان دریافت می‌شود یا در بهترین حالت یک خودروی پراید ۶ نفر را سوار می‌کند تا هزینه‌ها سرشکن شود.

بیدآبادی با بیان اینکه توجیه افزایش قیمت سال گذشته این بود که انجمن اولیا و مربیان توافق کردند در حالی که آنها باید جانب دانش‌آموز را بگیرند تاکید کرد: ضرورت دارد شرکت‌ها و تعاونی‌های در حوزه سرویس مدارس وارد فعالیت شوند تا خودروهای منسجم و شناسنامه‌داری در شهر تردد کنند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول