اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

قاضی‌زاده: شهدا در جامعه اتحادآفرین هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین در جامعه هستند. یک تکه از پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید، آن شهر را به حرکت و تکاپو در می‌آورد.

قاضی‌زاده: شهدا در جامعه اتحادآفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور، در حسینیه کوثر نراقی‌ها به دیدار چهره به چهره با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخت.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حاضر در این مراسم، گفت: امیدوارم این لیاقت را داشته باشیم که به عنوان خادمان شهدا خدمت کنیم. همچنین خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا باشیم و با نگاه عالی شما، افراد اثرگذاری در خدمت به خانواده ایثار و شهادت باشیم.

قاضی‌زاده در ادامه اظهار داشت: در حوزه ایثار و شهادت پرچم‌داران آن کسانی هستند که کار زینبی و اهداف شهدا را  دنبال و تبیین می‌کنند. مقام معظم رهبری هم خانواده‌های شهدا را رسانه‌هایی می‌دانند که می‌توانند منش شهدا را به نسل امروز انتقال دهند؛ زیرا این نسل در کنار شهدا زندگی کردند و می‌توانند پیام شهدا را به اقصی نقاط دنیا بفرستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه، خاطرنشان کرد: شهدا افرادی بودند که در کنار ما می‌‌زیستند اما نگاهشان به عالم متفاوت بود. ویژگی جنگ تحمیلی «فرقان» بودن آن است و انسان‌ها را از هم تفکیک می‌کرد. خدا به برخی از انسان‌های حاضر در دفاع مقدس، مقام شهادت عطا کرد.

وی گفت: خانواده ایثار و شهادت ۳ و نیم میلیون نفر هستند که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند. آن‌ها با احتساب رزمندگان به ۱۲ میلیون نفر می‌رسند. اگر ۱ میلیون نفر این جامعه امور را اصلاح کنند، می‌توانیم در مسیر شهدا حرکت و پرچمی که توسط شهدا به اهتزاز درآمده را  حمل کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان  این مراسم گفت: شهدا وحدت‌بخش و اتحادآفرین در جامعه هستند. یک تکه از  پیکر مطهر شهدا که به شهری می‌آید، آن شهر را به حرکت و تکاپو  در می‌آورد. امیدوارم بتوانیم در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا حرکت کنیم.

در پایان این مراسم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول