اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع و عرضه نوار تست قند خون صرفاً از طریق داروخانه‌ها مجاز است

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه توزیع و عرضه نوار تست قند خون صرفاً از طریق داروخانه‌ها مجاز است، هرگونه عرضه نوارتست قندخون خارج از روال تعریف شده به عنوان تخلف محسوب می‌شود و قابلیت پیگرد قانونی دارد.

توزیع و عرضه نوار تست قند خون صرفاً از طریق داروخانه‌ها مجاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دکتر نسیبه یوسفیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه توزیع و عرضه نوار تست قند خون صرفاً از طریق داروخانه‌ها مجاز است، اظهار کرد؛ جهت جلوگیری از اختلال در توزیع و سهولت دسترسی عموم مردم به اجرای کامل طرح کنترل اصالت، توزیع و عرضه نوار تست قندخون با همکاری شرکت‌های پخش تجهیزات و ملزومات پزشکی صرفاً از طریق داروخانه‌ها، مجاز است.

یوسفیان با بیان اینکه هرگونه عرضه نوارتست قندخون خارج از روال تعریف شده به عنوان تخلف محسوب می‌شود و قابلیت پیگرد قانونی دارد، افزود: اجرای کامل طرح اصالت سنجی در داروخانه‌ها برای کالای نوار تست قند خون الزامی است.

به گفته معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تمامی تأمین کنندگان نوار تست قندخون موظف به ثبت اطلاعات فروش خود در سامانه انبار مجازی بوده وهمچنین، همه شرکت‌های تأمین کننده دستگاه و نوار تست قندخون نیز موظف به درج قیمت مصوب بر روی کالاها می‌باشند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول