اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هواشناسی: از فردا از شدت گرمای هرمزگان موقتا کاسته می شود

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: از لحاظ دمایی موقتا از فردا یک شنبه 19 شهریور 1402 از میزان شدت گرما در این استان کاسته می شود.

هواشناسی: از فردا از شدت گرمای هرمزگان موقتا کاسته می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان امروز اعلام کرد: امروز در مناطق دریایی هرمزگان افزایش سرعت باد و در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

آسمان استان صاف تا قسمتی ابری هوا در سواحل و جزایر با مه رقیق و غبار محلی و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

در ساعات صبح تا ظهر در محدوه تنگه هرمز و دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و در ساعات بعدازظهر در جزایر غربی افزایش سرعت باد جنوب غربی همراه با متلاطم شدن دریا مورد انتظار است که سرعت باد به ۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد در بنادر مرکزی و غربی استان دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود احتیاط‌های لازم صورت پذیرد. در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

بنابر این گزارش، از لحاظ دمایی موقتاً روز یکشنبه از میزان شدت گرما در بیشتر مناطق کاسته می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول