اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تحقق امنیت پایدار؛ دستاورد دولت سیزدهم

دادستان کل کشور گفت: با حضور دولت سیزدهم، فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیشتر شده و امنیت پایدار محقق شده است.

تحقق امنیت پایدار؛ دستاورد دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، دادستان کل کشور بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان انقلاب و عمومی استان سمنان که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از پیگیری و تلاش‌های مجموعه دادگستری استان سمنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت ۲ مؤلفه اصلی و حامی و تحکیم کننده یکدیگر هستند، بیان کرد: با حضور دولت سیزدهم، فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیشتر شده و امنیت پایدار محقق شده است.

دادستان کل کشور گفت: روحانیت برای ترویج اسلام و فقه آل محمد (ص) است و شهادت در این راه ارزش معنوی دنیوی و اُخروی فراوان به همراه دارد.

موحدی آزاد تأکید کرد: قاضی باید با قاطعیت نسبت به اجرای حکم اقدام کند و رعایت ضوابط اسلامی، احقاق حق و ابطال باطل و تعامل با دستگاه‌های اجرایی را نیز مدنظر قرار دهد.

وی گفت: امروز ما باید برای دستیابی به قله‌های موفقیت شبانه‌روز کار کرده و حرکت کنیم.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز گفت: دادستان عمومی و انقلاب سابق مرکز استان سمنان، انسانی متواضع و اخلاق مدار بوده و بیشترین حضور را در جلسات به ویژه جلسات احیای واحدهای راکد این استان داشتند که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما امنیت پایدار امروزمان را مدیون شهدا، حمایت مردم و وحدت و انسجام بین ارکان امنیتی هستیم.
استاندار سمنان عنوان کرد خاطرنشان کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌های اولیه و اصلی سرمایه‌گذاری و تحقق رشد اقتصادی است.

هاشمی تصریح کرد: بازگشت به چرخه تولید بالغ بر ۱۲۷ واحد تولیدی راکد و ایجاد حدود سه هزار فرصت شغلی جدید در استان به‌واسطه حمایت‌های دستگاه قضائی در کنار دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

وی گفت: برخورداری از نعمت ولایت و پشتیبانی، همراهی و حمایت مردم، ۲ عامل اصلی و اساسی در بحث تحقق امنیت پایدار است.

استاندار سمنان عنوان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهرهای استان سمنان از دیگر اقداماتی بود که در راستای تحقق امنیت پایدار در این استان در دستور کار قرار گرفته و به خوبی به سرانجام رسید.
هاشمی بیان کرد: استان سمنان به‌واسطه وجود امنیت پایدار، امروز در حوزه‌های اشتغال، امنیت، فعال کردن واحدهای راکد و ... سرآمد کشور است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش‌ها و اقدامات دادستان عمومی و انقلاب سابق استان سمنان گفت: برای آقای گلی، دادستان جدید مرکز این در مسیر پیش رو، آرزوی موفقیت دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول