اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استقرار 16 اتوبوس در مرز‌های مهران و شلمچه برای جابه‌جایی زوار چهارمحال و بختیاری

معاون حمل‌ و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اینکه تعداد مسافران استان ما در مرزها کمتر شده و بیشتر تقاضاها برای استان‌های دیگر است اما در حال حاضر ۱۱ اتوبوس در مرز مهران و پنج اتوبوس در مرز شلمچه برای انتقال زوار استان به مقصد، ساماندهی شده است.

استقرار 16 اتوبوس در مرز‌های مهران و شلمچه برای جابه‌جایی زوار چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری، حسین مالکی گفت: در ایام اربعین سال جاری هفت هزار و ۸۳ نفر به عتبات و عالیات سفر کردند که ۳۴۲ دستگاه ناوگان عمومی وظیفه جابه‌جایی این زائران را برعهده داشتند.

معاون حمل‌ و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: ۹۵ درصد زائران با اتوبوس و پنج درصد دیگر با سواری و مینی‌بوس از سه مرز شلمچه، چزابه و مهران از استان خارج شدند.

وی ادامه داد: ۲۹۶ نفر با ۱۰ سرویس از مرز چزابه، سه‌ هزار و ۸۶۰ نفر با ۲۰۱ سرویس از مرز شلمچه و ۲ هزار و ۹۲۷ نفر با ۱۳۱ سرویس از مرز مهران خارج شدند.

مالکی اظهار داشت: بازگشت زائران از ۱۲ شهریور آغاز شده است که تا روز گذشته چهار هزار و ۸۰۰ مسافر با ۱۲۶ سفر ناوگان عمومی به استان بازگشته‌اند.

معاون حمل‌ و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ اتوبوس در مرز مهران و پنج اتوبوس در مرز شلمچه مستقر است تا هم استانی‌ها را به مقصد برسانند این در حالیست که تعداد مسافران استان ما در مرزها کمتر شده و بیشتر تقاضاها برای استان‌های دیگر است.

وی در پایان گفت: طبق آمار، امروز آخرین روز پر مسافر مرزها است و با کم شدن حجم مسافر و بازگشت ناوگان خطوط داخلی نیز از 20 شهریور باز می‌شود.

مالکی افزود: تعداد مسافر و سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی امسال نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته و بیشتر سفرها با خودروهای شخصی و خودروهای اینترنتی صورت گرفته است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول