اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طلاب در فضای مجازی روشنگری کنند

امام جمعه همدان با بیان اینکه زمینه و بستر فعالیت طلبه‌ها در حوزه صیانت از دین و خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد گفت: طلاب به جز روشنگری در منبر، در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند.

طلاب در فضای مجازی روشنگری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان همدان در مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی با اشاره به ارزش تبلیغ دین و صیانت از آن اظهار کرد: یکی از باقیات‌الصالحات والدین این است که فرزندان خود را برای طلبگی روانه حوزه‌های علمیه کنند.

وی با بیان اینکه میزان توجهات معنوی به جامعه روحانیت بیشتر از مسائل دیگر است گریزی به دشمنی معاندن با روحانیون زد و گفت: نباید از طعنه دیگران هراس داشته باشیم چراکه راه درستی را انتخاب کرده‌ایم و باید در این راه ثابت‌قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ما باید باور درستی از مسیری که طی می‌کنیم داشته باشیم تاکید کرد: اگر نوکری و سربازی امام زمان(عج) را باور کنیم دلمان مستحکم خواهد بود و در راه خود بی‌توجه به هجمه‌ها استوار خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه باور قلبی به هدف باعث موفقیت در جبهه حق می‌شود تصریح کرد: تردید باعث می‌شود شخص از عاقبت بخیر شدن دور شود.

شعبانی خطاب به طلاب عنوان کرد: طلبگی قیام برای خداست و وقتی در آن دقیق فکر و تامل کنیم مسیر هم هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمینه و بستر برای فعالیت طلبه‌ها در حوزه صیانت از دین و خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد گفت: طلاب به جز روشنگری در منبر، در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امام زمان(عج) تلاشگران در مسیر حق و عدالت را یاری کرده و می‌کند افزود: باید از نظام فکری و دینی مکتب تشیع دفاع کرده و آن ر تبلیغ کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول