اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۲ هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد روز دوشنبه هفته آینده دیدار ۲ هزار نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی این استان با رهبر معظم انقلاب انجام شود.

۲ هزار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مکرر مسوولان استان، مجموعه شورای راهبردی، تلاش‌های نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و درخواست‌های مکرر مردمی مقرر شده یک خبر مسرت بخش و امیدوار کننده آنهم دیدار با رهبر معظم انقلاب داده شود.

وی افزود: اوج درخواست‌ دیدار با رهبر معظم انقلاب پس از سفر حجت‌الاسلام و المسلیمن حاج‌علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه و هیات همراهشان که سال گذشته به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به استان آمدند انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این برنامه و موافقت رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده و قرار است بیستم شهریور ماه این سفر و توفیق شامل حال مردمان این استان شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته‌های تخصصی در حوزه دعوت، اعزام، اسکان، حوزه پیوست رسانه‌ای و تبلیغی این دیدار شکل گرفته است.

شریفی با بیان اینکه از چند روز گذشته لیست افرادی که به دیدار رهبر معظم انقلاب در دست تهیه است ادامه داد: در تلاشیم از همه اقشار مردمی از شمال تا جنوب، شیعه و سنی، فارس و بلوچ، دانشگاه و دانش آموزان، بانوان استان، فعالان فرهنگی، تجار و اصناف مختلف در مجموع طیف وسیعی از مردم در این دیدار حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دیدار سهم سیستان و بلوچستان ۲ هزار نفر پیش بینی شده که با تایید فرمانداری‌ها و هیات‌های مشورتی قرار است این لیست‌ها واصل و پس از بررسی نهایی اعلام شود تا نمایندگان واقعی مردم استان خدمت مقام معظم رهبری برسند و پیام وحدت، انسجام، یکدلی و ارادت مردم را تقدیم ایشان کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره راهگشا بوده است قطعاً این دیدار باعث ایجاد موجی از امید، انسجام و یکدلی در استان خواهد بود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول