اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه میناب: مسؤولان اوقاف به نیت واقفان عمل کنند

امام جمعه میناب گفت: بسیاری از زمین های شهرستان میناب وقفی هستند و اداره اوقاف باید به نیت واقفان عمل کند.

امام جمعه میناب: مسؤولان اوقاف به نیت واقفان عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت اربعین حسینی و تقدیر از شور و شعور عظیم حسینی مردم ایران  و دیگر کشورهای جهان در رقم زدن یک پیاده روی عظیم حسینی اظهار کرد: حماسه بزرگ جهانی اربعین حسینی با مختصات ویژه خودش دیدنی بود.

وی افزود: حضور بیش از 20 میلیون نفر در کنگره اربعین از سراسرجهان اسلام با فرهنگ های مختلف به عشق ابا عبدالله الحسین علیه السلام نشانه پویایی و الهی بودن این مکتب است.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، بسیاری از زمین های شهرستان میناب وقفی هستند و میناب از قدیم الایام درزمینه وقف حرفی برای گفتن داشته است و مسئولین باید به نیت واقفین عمل کنند.

امام جمعه میناب با اشاره به روز 17 شهریور، این روز را از ایام الله دانست و یاد و خاطره شهدای 17 شهریور 1357 را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: خون این شهدا دامن گیر رژیم پهلوی شد و آنان را به زیر کشید.

وی به روز جهانی مبارزه با بیسوادی اشاره کرد و افزود: امیدوارم زمانی فرا رسد که در کشور و استان و شهرستان یک نفر بی سواد نباشد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول