اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تصادف سواری رنو با اتوبوس در ایلام 5 کشته و یک زخمی برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی ایلام گفت: تصادف اتوبوس با سواری رنو در محور دهلران به اندیمشک ۴ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

تصادف سواری رنو با اتوبوس در ایلام 5 کشته و یک زخمی برجای گذاشت

محسن ویسی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام، صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ درساعت ۴:۳٠ دقیقه بامداد جمعه مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور دهلران به اندیمشک در محدوده روستای بره بیجه (۴۰ کیلومتری شهرستان دهلران ) نیروهای امدادی بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص گردید راننده اتوبوس به علت خواب آلودگی با یک دستگاه خودروی سورای رنو برخورد داشته است. 

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام ادامه داد: در این حادثه متاسفانه ۴ نفر از سرنشینان سواری در دم جان باختند و یک نفر دیگر مجروح شد.

ویسی خاطر نشان کرد: مصدوم این حادثه یک کودک و تنها بازمانده سرنشینان رنو می باشد که به‌وسیله آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس گفت: کارشناسان خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ راننده اتوبوس را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سیزدهم شهریور ماه سال جاری نیز تعداد ۵ نفر از زائران اصفهانی در تصادف سواری پژو با تانکر در محور مهران به دهلران جان باختند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول