اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سفر به سوادکوه

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از پروژه و اماکن ورزشی سوادکوه بازدید میدانی داشته و قول‌هایی برای رفع مشکلات داد.

قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در سفر به سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان سوادکوه با ورزشکاران و رؤسای هیات‌ها گفت‌وگو کرد.
 

سید‌رمضان صالح نژاد مسؤول پیگیری زمین فوتبال زیراب، گفت:  تثبیت زمین و دیواربندی مورد نظر است و چمن اول که بازگردانده شد و‌چمن کنونی چندبار باز بسته و سپس نصب شد که به آن صدمه وارد شد.

وی افزود: زمین فوتبال شهدای زیراب قبلا فنس و دروازه داشت و معلوم نیست کجا رفت و انتظار داریم مدیر ورزش استان سه تخلف را بررسی کند.

صالح‌نژاد افزود: سه هزار کامیون خاک رایگان بردند ولی قبلاً برای انتقال خاک‌ها پول گرفتند و پیست دو و میدانی دور زمین فوتبال ۶ خطه و استاندارد هم در اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان هیأت فوتبال و خیرین زیراب برای استفاده موقت فعلی هزینه کردند.

مسؤول پیگیری بهسازی زمین فوتبال شهدای زیراب با بیان اینکه در دیدار با  وزیر کشور قول ۱۲ میلیارد تومان داده‌ شد چرا که زمین فوتبال شهر زیراب ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد.

*حفظ تیم شهدای زیراب در لیگ دسته دوم فوتسال کشور 
مدیر تیم فوتسال شهدای زیراب با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان که همکاری کردند و پروانه تیم برای تبدیل حقیقی به حقوقی در کمیسیون قرار گرفت، گفت: با دست‌خالی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم و تیم را در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حفظ کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: اگر خیرین ورزشی کمک کنند ما هم برای فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کنیم.

مقصد بعدی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بازدید از استخر پل‌سفید بود که دست‌اندرکاران شهر معتقدند که در ایام کرونا با ۳۰۰ میلیون تومان موتورخانه و مشکلات استخر پل‌سفید تعمیر می‌شد و الان ۲ میلیارد هزینه دارد.

 

*استخر پل‌سفید؛ دغدغه مردم
رمضان غلامی فرماندار سوادکوه به عدم اجرای قول مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران درباره استخر اشاره کرد و گفت: وضعیت استخر دغدغه مردم پل‌سفید است و انتظار مردم آغاز سریع تعمیر و بازسازی استخر است و من هم پشتیبانی می‌کنم و شهرداری هم می‌تواند گزینه مدیریت استخر باشد.

کوروش عزیزی رئیس هیأت کشتی پل‌سفید از برنامه‌ریزی حضور تیم‌های کشتی مطرح در پل‌سفید خبر داد که عدم فعالیت استخر که آب تمیزی دارد، موجب لغو آن و عدم‌استفاده از پشتیبانی تیم‌های بزرگ شد.

عزیزی، گفت: ۴۰ سال در کشتی هستم و امکانات گسترده‌ای داریم ولی مدیریت استفاده از آن وجود ندارد.

 

حسنی رئیس هیات فوتبال پل‌سفید با اشاره به اینکه همه رشته‌ها به استخر نیاز دارند، گفت: برخی ادارات و نهادها برای دفع فاضلاب اطراف باشگاه شهیدان رضایی قول‌هایی دادند که کاری انجام نشد و کف‌پوش سالن فوتسال هم پاره شد.

*افتتاح استخر پل‌سفید تا هفته تربیت‌بدنی امسال 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: برآورد هزینه استخر پل‌سفید انجام شود و یا شهرداری طرح موضوع درآمدزایی را بررسی کند و یا افراد علاقمند برای هزینه کردن و واگذاری استخر را شناسایی و دعوت کنیم و به هر صورت تا هفته تربیت‌بدنی امسال، استخر پل‌سفید را افتتاح می‌کنیم.

علی رجبی افزود: جلسه اختصاصی برای کشتی و رشته‌های دیگر فعال پل‌سفید برگزار می‌کنیم و کف‌پوش سالن فوتسال با اداره ورزش و سقف و سایر هزینه‌های شهرستانی انجام شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول