اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

یکله: هماهنگی مسئولان برای برگزاری اربعین امسال ملموس بود

یک فعال سیاسی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال و هماهنگی خوب بین مسئولان در داخل کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، گفت: مردم به وضوح تعامل دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی درست مسئولان در حماسه اربعین امسال را لمس کردند.

یکله: هماهنگی مسئولان برای برگزاری اربعین امسال ملموس بود

قاسم یکله قائم‌مقام جمعیت پیشرفت و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین امسال و مدیریت دقیق این مراسم باشکوه در دو کشور ایران و عراق، گفت: با تعامل و برنامه‌ریزی‌های مناسب دو کشور، علی‌رغم افزایش چشمگیر تعداد زوار در سال جاری، شاهد برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین بودیم. 

وی افزود: مدیریت و  برنامه‌ریزی درست دستگاه‌های مربوطه در ایران که از چند ماه قبل از اربعین آماده خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) بوده‌اند، بیانگر اهتمام ویژه مسئولان به این مراسم و خیلِ عظیم زائران اباعبدالله (ع) است. 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه معمولا در سال‌های اخیر، زائران اربعین حسینی با مشکلات زیادی برای سفر به عراق روبه‌رو بودند، گفت: الحمدالله با یک برنامه‌ریزی دقیق از سوی دستگاه‌های اجرایی کشور و نظارت دقیق دستگاه‌های مربوط و تعامل مناسب بین ارکان مختلف کشور، شاهد یک اربعین پرشور، امن و تمدن‌ساز بودیم. 

یکله در ادامه گفت: تقویت زیرساخت‌های مربوطه برای زائران اربعین، به‌ویژه در بحث حمل و نقل که معمولا در این ایام به اوج خودش می‌رسد، نمونه بارز احساس وظیفه مسئولان کشور در قبال مردم و جمعیت کثیر عاشقان حضرت سیدالشهداست که عمدتا در سال‌های گذشته با مشکل روبه‌رو بوده‌اند. 

وی تصریح کرد: جلوه‌گاه نگاه تمدنی و ارزشی در بین مسئولان کشور و سران سه قوه خودش را در برنامه‌ریزی و هماهنگ دقیق برای اجتماعات مذهبی و میلیونی مردم در جای‌جای کشور نشان می‌دهد و نشان‌دهنده افقی روشن برای تشکیل جامعه مهدوی است.  

این فعال سیاسی در ادامه گفت: البته باید از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه ملت معزز و دولت محترم کشور عراق و حمایت‌های مراجع و علمای گرانقدر و همچنین از تلاش‌های مجدانه و بی‌وقفه نیروهای نظامی، حشدالشعبی، مرزبانی و امنیتی، موکب‌داران شریف و سایر دست‌اندرکارانی که در این کشور در بسترسازی و فراهم کردن شرایط برای این حماسه جهانی حضور داشتند، تشکری خالصانه داشت. 

 یکله در پایان خاطرنشان کرد: حضور با شکوه مردم کشورهای ایران و عراق و دیگر کشورها در مراسم اربعین نشان داد که دشمنان اسلام نمی‌توانند بر طبل تفرقه بین مسلمانان بکوبند و هر روز بر سیل عاشقان اسلام و امام حسین (ع) افزوده می‌شود و مردم هم به وضوح تعامل دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی درست مسئولان در حماسه اربعین امسال را لمس کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول