اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

4500 نفر‌ از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون‌ شرکت کردند

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: چهار هزار و ۵۵۸ نفر در این پویش شرکت کردند که از این تعداد سه هزار و ۸۰۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

4500 نفر‌ از مردم چهارمحال و بختیاری در پویش نذر خون‌ شرکت کردند

حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه اهدای خود عملی خداپسندانه است و افراد می‌توانند با اهدای خون ناجی جان بیماران نیازمند باشند، گفت: وضعیت خونی استان در حال حاضر ۵.۵ روز است و در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اجرای پویش نذر خون از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان در اجرای این پویش چهار هزار و ۵۵۸ نفر بوده است که از این تعداد سه هزار و ۸۰۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

هاشمی بیان کرد: شب گذشته پایگاه‌های سیار انتقال خون در تپه نورالشهدا شهرکرد از ساعت ۱۹ تا ۲۳ مستقر بودند که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد و طی این ساعات ۶۰ واحد خون دریافت شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون در روز اربعین، گفت: افراد می‌توانند در روز اربعین از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول