اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعزام ۴ هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا روز گذشته ۱۳ شهریور، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از خراسان.شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

اعزام ۴ هزار زائر خراسان‌شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شامگاه سه شنبه محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح اربعین ۲۷ مرداد تا روز گذشته ۱۳ شهریور، ۴ هزار و ۱۶۱ زائر از خراسان.شمالی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به گذرگاه‌های مرزی اعزام شدند.

وی گفت: این تعداد مسافر توسط ۱۶۲ سفر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه عمومی در گذرگاه‌های مرزی جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: طی این مدت ۳ هزار و ۶۱۴ زائر با ۱۳۸ دستگاه اتوبوس و ۱۴ زائر با ۴ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران و ۴۲۸ زائر با ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

مشتری به جابه‌جایی ۵۰ زائر اربعین حسینی از استان توسط ۲ دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اشاره و بیان کرد: در این مدت ۴ زائر با یک دستگاه سواری کرایه به مرز خسروی، ۲۰ زائر با یک دستگاه مینی بوس به مرز باشماق و ۵۱ زائر با ۲ دستگاه اتوبوس به مرز تمرچین جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: زائران برای بازگشت به استان باید به سکوی اختصاص داده شده خراسان‌شمالی مراجعه کنند تا تمهیدات و وسیله نقلیه، توسط تیم اعزامی این اداره کل فراهم شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول