اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رفع خلاف از 12 بنای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19

شهردار منطقه 19 گفت: برخورد قانونی با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ در معابر سهیل، شقایق، طالقانی و میدان ثارالله انجام و از 12 بنای غیر قانونی رفع خلاف شد.

رفع خلاف از 12 بنای غیر قانونی در ناحیه سه منطقه 19

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر به سازندگان و شهروندان ساکن محدوده ناحیه ۳ این منطقه در خصوص برخورد و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز‌های ناایمن گفت: در راستای حفظ و حراست از اموال عمومی شهر و جان شهروندان و به منظور تعهد به تکلیف قانونی منطقه ۱۹ با اخذ دستور مقام قضایی در ناحیه سه رفع خلاف ساخت و ساز‌های غیرمجاز انجام می شود.

وی افزود: طی این عملیات 8 واحد ساختمان 8 و 9 طبقه در معابر سهیل شمالی خیابان های عبدالهی، مینو، نبش ده، طالقانی و کوچه گلپاش، میدان ثارالله، 3 باب تجاری جنب میوه و تره بار، سهیل میانی نرسیده به موزائیک سازی و بلوار شقایق، دیوار چینی گاراژ المهدی و نسبت به جلوگیری از ادامه فعالیت ساخت و ساز غیرمجاز و اخذ تعهد کتبی درخصوص رفع خلاف طبقات مازاد و کرکره اقدام شد.

به گفته فرهادی این عملیات با حضور مدیران ارشد منطقه، 40 نفر شهربان و معبربان منطقه، 4 نفر مامور یگان امداد، 40 نفر یگان حفاظت شهرداری تهران، 20 نفر عوامل اجرایی شهرداری و با بکارگیری یک دستگاه لودر و یک اکیپ خودرو 137 شهرداری انجام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول