اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش روند مبتلایان به کووید۱۹ و آنفلوانزا در مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، درباره افزایش روند مبتلایان به بیماری کووید۱۹ و آنفلوانزا در مازندران هشدار داد.

افزایش روند مبتلایان به کووید۱۹ و آنفلوانزا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس علی‌پور در نشست اضطراری مرکز بهداشت استان درباره رعایت پروتکل بهداشتی برگشت زائران اربعین و مسافران، اظهار کرد: شاهد افزایش روند مبتلایان به بیماری کووید۱۹ و آنفلوانزا در مازندران هستیم.

وی افزود: کادر بهداشت به‌صورت شبانه روزی در خدمت مردم استان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مردم با توجه به افزایش روند مبتلایان به بیماری کرونا و آنفلوانزا ، خدمات تشخیصی و واکسیناسیون را جدی بگیرند، تصریح کرد:  با توجه به بازگشت زائران و خیل مسافران به مازندران و ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه و توصیه‌های بهداشتی بیماری کووید۱۹،  نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در نظر داشته باشند.

علی‌پور با تاکید بر اینکه هشدارهای کرونایی باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: افراد درصورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول