اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سرپرست فرمانداری رودسر: بی‌نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی‌نظمی و اخلال هستیم، گفت: شرکت‌های مخاطب بایستی ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر: بی‌نظمی در توزیع شبکه آرد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمد حیدری امروز در جلسه اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان رودسر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر و دقیق بر نانوایی‌ها و بازار برای کنترل گرانی‌ها و برخورد با گران فروشان و کسبه‌ای که به التهاب بازار دامن می‌زنند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی‌نظمی و اخلال هستیم، افزود: شرکت‌های مخاطب بایستی ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم بررسی فرآیند کاری برای توزیع از کارخانه تا نانوایی و رفع مشکلات گفت: باید نظارت‌ها دقیق صورت گیرد تا آرد به موقع و کامل تحویل نانوا شود. 

حیدری با اشاره به رعایت مسئله بهداشت در نانوایی‌ها بیان کرد: به رغم آنکه نانوایی‌ها کارت بهداشت را دریافت می‌کنند اما شاهد هستیم که بهداشت لازم در تهیه و توزیع نان در برخی نانوایی‌ها رعایت نمی‌شود. 

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به لزوم آموزش کارگران نانوایی‌ها گفت: ثبات شغل کارگران نانوایی‌ها تثبت شود تا با حل مشکلات بیمه‌ای و دریافت حق و حقوق لازم آنان شاهد پخت نان با کیفت‌تری باشیم. 

وی با اشاره به فعالیت ۲۸۹ نانوایی در سطح شهرستان رودسر افزود: با نظارت دقیق بر فعالیت نانوایی‌ها تلاش شود تا خدمات بهتر و با کیفیت‌تری به مردم ارائه شود. 

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به دغدغه کشاورزان به انباشت محصول برنج و چای و به فروش نرفتن این محصولات تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اکثر خانواده‌ها دغدغه گرانی لوازم التحریر را دارند که لازم است اتحادیه‌ها و اتاق اصناف برای کنترل بازار در کنار بازرسین ورود کنند. 

حیدری نقش ستاد تنظیم بازار را بسیار ارزشمند خواند و افزود: معیشت مردم به ستاد تنظیم بازار گره خورده و برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول