اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعزام تیم راهداری زنجان به محورهای مواصلاتی ایلام

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از اعزام تیم‌های راهداری به ایلام و مرز مهران خبر داد و گفت: به منظور تسریع خدمات به زائران، ۲۱ دستگاه ماشین‌‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به همراه تیم‌های راهداری به این مرزها اعزام شدند.

اعزام تیم راهداری زنجان به محورهای مواصلاتی ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی پیری، رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۱۰ دستگاه کامیون و ۱۱ دستگاه ماشین‌ سواری و کمک‌دار به همراه ۴۷ نفر از نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به محورهای مواصلاتی استان ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند که راهداران اعزامی در تیم‌های خدمات‌رسان برای خدمات‌دهی بهتر به زائرین تا بازگشت کامل زوار اربعین در این پایانه مستقر خواهند بود.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی(ع) پنج دستگاه خودروی سواری و تویوتا از دوم شهریورماه راهی مرز شدند و گروه دوم شامل ۱۰ دستگاه کامیون، چهار دستگاه تویوتا، یک دستگاه پژو و یک دستگاه پیکاپ به محورهای مواصلاتی ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماشین‌آلات و تیم‌‌های اعزامی راهداری زنجان تا پایان اجرای طرح اربعین در مرز مهران مستقر هستند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم اقدام می‌کنند. 

پیری به تعداد ماشین‌آلات دپو شده در استان ایلام اشاره کرد و افزود: ۱۰ دستگاه کامیون، یک دستگاه سواری راهداری زنجان در اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام دپو شده و ۹ دستگاه وانت تویوتا در پایانه مرزی مهران مشغول خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنین تیم‌های خدمت‌رسان این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در مرز مهران مستقر است تا نسبت به ارائه مطلوب خدمات به زائران و برای رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول