اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با شعار «اینجا محل تجمع خیرین است» ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت کرده است.

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌‎اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی با اشاره به اینکه صندوق  قرض الحسنه امداد ولایت پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است اظهار داشت:  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف حمایت از نیازمندان و توانمندسازی این قشر خدمت رسانی می کند.
وی با اشاره به اینکه صندون امداد ولایت از سال ۹۵ با شعار «اینجا محل تجمع خیرین است» کار خود را آغازذ کرده است، افزود: فعالیت‌های این صندوق در سه بخش توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان، استفاده از مشارکت گروه‌های مردمی و ارائه خدمات قرض‌الحسنه ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۹۲۱ مورد و امسال هم ۶۴۲ فقره به مبلغ کل ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این بانک پرداخت شد، اضافه کرد: این تسهیلات شامل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان بوده است.

صالحی به برخی از خدمات نوین این بانک هم اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات بانکی همراه بانک و اینترنت بانک، بحث کارت هدیه و بن کارت، تقویت شعبه دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری از جمله خدماتی است که این بانک ارائه می‌دهد.
صالحی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و هدف از ایجاد و تأسیس صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه است.

پایان پیام/73002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول