اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد دبیر ستاد امر به معروف بهمئی از مدیرانی که دغدغه رفع مشکلات مردم را ندارند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی از کم‌کاری برخی از ادارات و نهادها در کاهش مشکلات مردم انتقاد کرد.

انتقاد دبیر ستاد امر به معروف بهمئی از مدیرانی که دغدغه رفع مشکلات مردم را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: مردم این شهرستان در پذیرایی از زوار امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشتند که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، تمامی نقایص و معایب گروه ها، دسته ها و موکب‌ها برطرف شود تا سال آینده به بهترین نحو به شهروندان خدمت‌رسانی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی از همه ادارات، نهادها و دستگاه‌ها خواست تا تمام توان ، تلاش و ظرفیت خود را برای پشتیبانی کامل برای مراسم جاماندگان اربعین انجام دهند افزود: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی برپایی موکب‌ها و ارائه خدمات گوناگون با استفاده از ظرفیت مردم انجام می‌شود که باید این ظرفیت تقویت شود.

وی با انتقاد شدید از عدم حضور برخی ادارات و ادارات فرهنگی در جلسات افزود: این  جلسات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم جاماندگان اربعین امام حسین(ع) برگزار می‌شود اما رفتار بعضی از ادارات اصلا قابل قبول نیست و شایسته این مراسم نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی با انتقاد از کم‌کاری برخی از ادارات و نهادها در کاهش مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: گوش برخی از مسئولان بدهکار حرف‌ها نیست و مدیرانی که به نظرات توجهی ندارند و به مشکلات مردم عادی توجهی نمی‌کنند به چنین جلساتی هم بی‌توجه هستند.

خوبی نژادیان بر لزوم تلاش بیشتر ادارات و نهادها برای توسعه شهرستان بهمئی تاکید کرد و گفت: وضعیت مسوولانی که توجهی به حل مشکلات مردم ندارند، باید روشن شود.

وی با مسئولان فرهنگی شهرستان بهمئی اتمام حجت کرد و گفت: در صورت ادامه این روند همه چیز را با مردم در میان می‌گذارم.

خوبی نژادیان در پایان گفت: از عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی دعوت به عمل می آید تا در حماسه مراسم پیاده روی اربعین حسینی شهرستان بهمئی شرکت کنند.

گفتنی است؛ مراسم اربعین حسینی در شهرستان بهمئی از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهیدان خوب ، روز چهار شنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول