اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام زمان و مکان برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بهمئی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در این شهرستان برگزار می‌شود.

اعلام زمان و مکان برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد در این نشست گفت: با مشارکت موکب ها و کاروان های بهمئی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ، راهپیمایی اربعین امسال به بهترین نحو انجام می شود و باید تلاش کنیم این حماسه عظیم هرسال باشکوه‌تر و منظم‌تر برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان اینکه همایش اربعین یک حرکت خودجوش مردمی است که باید مردمی‌تر از گذشته برگزار شود گفت: مردم همواره در اینگونه برنامه‌ها پیشرو و پیشقدم‌تر بودند و هرجا مردم ورود کرده اند نتیحه کار رضایت بخش بود.

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی و آیین‌های اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین حماسه عظیم عاشورا است و عزاداری ها و آیین‌های عاشورایی عامل مهم ترویج فرهنگ و قیام عظیم حضرت سیدالشهدا(ع) است.

غلامی نژاد عنوان کرد: پیاده روی اربعین نقش مهم، موثر و ماندگاری در معرفی حماسه عاشورا دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان این که اهمیت و اثرگذاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در ترویج فرهنگ عاشورایی بی‌بدیل است، گفت: دشمنان اسلام به دلیل اثرگذاری زیاد پیاده روی اربعین در ماندگاری حماسه عاشورا، برای برگزار نشدن آن تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در موضوع پیاده روی اربعین حسینی بسیار تاثیرگذار بود

این مسوول افزود: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی، روز چهارشنبه 15شهریورماه با برنامه ریزی های انجام شده از ساعت 4 عصر از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای حادثه تروریستی ( شهیدان خوب ) برگزار می شود.

غلامی نژاد با انتقاد از ادارات فرهنگی در این شهرستان افزود: ادارات فرهنگی در شهرستان بهمئی به شدت ضعیف هستند و این عملکرد شان اصلا قابل قبول نیست‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پایان از عموم مردم شهرستان بهمئی دعوت کرد که در این حرکت معنوی و آئینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) حضوری حداکثری و پررنگ داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول