اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: زوایای شهری و مشکلات آن باید زیرذره‌بین فرمانداری‌ها باشد

امام جمعه یزد با بیان این‌که باید تمام زوایای شهر و مشکلات آن زیر ذره‌بین فرمانداری باشد، گفت: فرمانداری باید در تمام امور شهری با چشم تیزبین نگاه و عمل کند تا مسئله‌ای از زیر نگاه آن‌ها مغفول نماند.

امام جمعه یزد: زوایای شهری و مشکلات آن باید زیرذره‌بین فرمانداری‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار فرماندار شهرستان یزد و معاونانش با وی، اظهار کرد: فرمانداری‌هایی که در مرکز استان واقع هستند اگر به درستی عمل نکنند، گمان می‌رود که زیر چتر استانداری گم شده‌اند، بنابراین باید فعالیت‌های بیشتر، مهم‌تر و اثرگذارتری داشته باشند تا این سوءظن پیش نیاید و زمام امور شهرستان از دست نرود.

وی افزود: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید برای جایگاه خود اهمیت و ارزش قائل شوند و بدانند که مسئولیت‌های شهری به صورت کلان برعهده آنان است. 

امام جمعه یزد با بیان این‌که باید تمام زوایای شهر و مشکلات آن زیر ذره‌بین فرمانداری باشد، تصریح کرد: فرمانداری باید در تمام امور شهری با چشم تیزبین نگاه و عمل کند تا مسئله‌ای از زیر نگاه آن‌ها مغفول نماند. 

آیت الله ناصری تأکید کرد: سبک شهری یزد باید به سمت و سوی اصالت خود بازگردد، زیرا این شهر و مسائل عمرانی و فرهنگی مرتبط با آن بر اساس شرایط جغرافیایی این استان و فرهنگ مردم ساخته شده و فرمانداری باید به‌گونه‌ای به این اصالت توجه ویژه داشته باشد. 

وی با بیان این‌که لازمه مدیریت درست، استفاده از قدرت تفکر است، گفت: باید در فرمانداری و سایر ادارات دولتی استان یک مجموعه و گروه فکری متشکل از نخبگان و افراد صاحب تفکر تشکیل یابد تا با استفاده از این گروه مسائل و مشکلات مهم شهر حل شود. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت دو پایگاه مسجد و مدارس در اشاعه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تأکید کرد: باید تفکر در میان مدیران استان، مردم و دانش‌آموزان تقویت شود و این مهم با تقویت پایگاه مدرسه و مسجد در سطح جامعه امکان‌پذیر است. 

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول