اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وعده‌های بی‌نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت

تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار شد ۱۵ شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در حاله ای از ابهام است.

وعده‌های بی‌نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار  شد ۱۵ شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

مدارس پسرانه شهید مطهری،دخترانه  نرجس و خوابگاه دخترانه فاطمه الزهرا شهر سی سخت که در زلزله بهمن ۹۹ تخریب شدند تا به امروز تحویل آموزش و پرورش نشده اند و تکلیف آنها همچنان مشخص نیست.

این مدارس طبق وعده های نوسازی مدارس استان قرار بود مهر ۱۴۰۱ تحویل آموزش و پرورش شود ولی این مهم به دلیل سهل انگاری پیمانکار و عدم نظارت نوسازی مدارس استان محقق نشد.

نشست هایی در این رابطه برگزار شد و این بار خیرین پای کار آمدند، خانواده‌های سانحه هواپیمای یاسوج به تهران پای کار آمدند و مابقی هزینه‌های لازم را متقبل شدند و این بار هم نوسازی مدارس قول داد که ۱۵ شهریور ماه مدارس تجهیز و تحویل خواهد شد اما متاسفانه طبق شواهد موجود این بار هم وعده های مسوولان پوچ و توخالی است و دانش آموزان سی‌سختی نمی توانند سال جدید تحصیلی را در مدارس جدید شروع کنند که جای سوال است حال که هزینه های لازم فراهم شده است چرا نوسازی و مدارس نسبت به تجهیز و تکمیل مدارس مذکور اقدامی نمی‌کند.

گفتنی است که مرکز دارالقرآن شهر سی سخت که در هفته دولت افتتاح شد فقط ساختمانی خالی و بدون تجهیزات تحویل  داده شده و معلوم نیست که قرار است چه موقع تجهیز شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول