اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز اربعین حسینی در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در اصفهان اعلام شد

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان باعرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و عزاداری هیئات مذهبی در محل‌های تعیین شده در سطح استان، اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات توسط پلیس راهور استان در این روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز اربعین در محدوده خیابان‌های منتهی به گلستان شهدا، شامل میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق- حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهارراه آبشار، چهارراه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان‌های منتهی به خیابان امام سجاد(ع) محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود. 

محمدی بیان کرد: توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۵ شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر شهر اصفهان در خیابان‌های اصلی سایر شهرهای استان نیز به منظور پوشش ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین و رفاه حال عزاداران حسینی(ع)، محدودیت‌های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول