اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۲۷ مصدوم حوادث جاده‌ای در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند

در حال حاضر تعداد ۲۷ مصدوم حوادث ترافیکی در بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی (ره) و نفت سوسنگرد بستری و تحت درمان قرار دارند.

۲۷ مصدوم حوادث جاده‌ای در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حبیب حی‌بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومین حوادث ترافیکی اخیر قرار گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت اقدامات درمانی دانشگاه در ایام اربعین حسینی گفت: تمام همکاران عزیز در سراسر استان در حال ارائه خدمات درمانی هستند و علاوه بر خدمت به زائران و بیماران، در بعضی از شهرستان‌ها نیز بخاطر موج بیماری تنفسی، در حال مدیریت این بیماران هستیم.

وی ادامه داد: بیمارستان رازی اهواز را معین بیماری‌های تنفسی قرار داده‌ایم تا ان‌شاءالله با بهترین کیفیت در خدمت مراجعین به مراکز درمانی باشیم.

حی‌بر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۷ مصدوم حوادث ترافیکی در بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی (ره) و نفت سوسنگرد بستری و تحت درمان قرار دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول