اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وقوع 3 حادثه جاده‌ای با 8 مصدوم در شهرستان سامان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

وقوع 3 حادثه جاده‌ای با 8 مصدوم در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری مسعود مثنوی گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عصر روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید با سمند در محور سامان به پل زمانخان، به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات‌ این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت و امدادگران پس ارزیابی صحنه، اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت را برای ۲ مصدوم انجام دادند و به مرکز درمانی انتقال دادند و چهار مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مثنوی اضافه کرد: گزارش حادثه دیگری مبنی برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری در ابتدای بلوار معلم دریافت شد و نیروها امدادی به محل اعزام شدند و پس ارزیابی صحنه برای یک مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد موتور سیکلت با گاردریل در سه راهی چمزین منجر به مصدومیت یک نفر شد و بعد از ارزیابی صحنه حادثه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، امدادگران این مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول