اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

طرح ملی «شهریاران» با قوت و‌حمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: طرح ملی شهریاران باید با قوت کامل و‌حمایت همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی در استان اجرایی شود.

طرح ملی «شهریاران» با قوت و‌حمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در دیدار با دستیار ویژه استاندار و اعضای ستاد مردمی سازی دولت در استان اظهار داشت: یکی از حلقه عای مفقوده همه دولت ها، ندادن نقش کافی و موثر به مردم و حلقه های میانی است که تحقق این مهم در دولت سیزدهم جزو یکی از راهبردهای اصلی تعریف شده که امیدواریم با جدیت اجرا شود.

وی افزود: طرح ملی شهریاران که همزمان با کل کشور در سیستان وبلوچستان نیز در حال اجرا است باید با نگاه حله مسأله، احصا و شناسایی مشکلات و تلاش توامان مردم و دولت برای رفع آنها اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: همه مدیران دولتی در استان، فرمانداران و بخشداران و شهرداران مکلف هستند که با تمام قوا و امکانات موجود در اجرای دقیق و کامل این طرح پای کار آمده و حمایت های لازم را انجام دهند.

به گفته شریفی؛ در نهایت خروجی طرح شهریاران باید رسیدن به موضوع مسایل مدون همراه با ارایه راهکار باشد که این گزارشات تخصصی و دقیق نیز به متولیان امر در دستگاه های اجرایی تحویل شده و با اجرا و نظارت گروه های جهادی، نخبگانی و مردمی و حمایت نهادها به مرحله اجرا برسد و این موضوع به یک مدل و الگوی ملی قابل اجرا در همه سطوح و حوزه ها تبدیل شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تاکید کرد: ضرورت دارد تا روحیه جهادی و مردمی در سیستم های دولتی و‌ مدیران تزریق شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول