اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش قابل وصف بودجه شهرداری دوگنبدان

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: بودجه دوگنبدان رشد قابل وصفی داشته است


افزایش قابل وصف بودجه شهرداری دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمدعلی کرمی‌فرد رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در نشست با مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بنیانگذاران دین و تمدن ما در طول تاریخ افتخارآفرینی و رشادت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوسال اخیر در حوزه آلایندگی گچساران اقدامات خوبی انجام شده، افزود: شورای شهر به جد در بحث توسعه فضای سبز شهری فعالیت دارند و اگر شهرداری را شورا حمایت نکند تلاش های او کارساز و موثر نخواهد بود.

وی بیان کرد: افزون بر ۱۰۸ میلیارد تومان بودجه در سال گذشته برای شهرداری مصوب شد که ۸۹ میلیارد آن وصول شده است

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ پروژه در سطح شهر در حال اجراست.

کرمی فرد بیان کرد: هر پیمانکاری پروژه خود را به نحو مطلوب، با کیفیت مناسب و زودتر از موعود مقرر به انجام رساند به نحو شایسته از سوی شهرداری حمایت خواهد شد.

وی افزود: هدف مجموعه شورای شهر و شهرداری دوگنبدان پیشرفت کار، توسعه عنران و فضای شهری است.

مرادی نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: شما مسوولان با توجه به تبصره‌ها در مواقعی دستتان باز است و می توانید اقدامات بهتری را انجام دهید.

وی اضافه کرد: ارزش افزوده که از مردم گرفته می شود زمانی خوب است که ما تورم نداشته باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه دریافت ارزش افزوده از گچساران اظهار کرد: این شهرستان را به اسم نفت می شناسند ولی نباید تنها منازل و منطقه مسکونی شرکت نفت را در گچساران دید، بلکه این شهرستان دارای محلات کمتر برخوردار است.

وی افزود: جا دارد از همکاری و تعامل خوب مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با گچساران تقدیر و تشکر کرد، امید می رود که این تعامل بیشتر شود.

در پایان این نشست از مدیران امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در جهت تعامل با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دوگنبدان با اهدا لوح تقدیر شد.

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول