اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| از کمک‌رسانی پلیس تا انهدام باند سارقان

کمک‌رسانی پلیس مهربان به یک شهروند در بشرویه، انهدام باند سارقان سوخت خودروها و اجرای طرح مقابله با سرقت‌های خشن از جمله مهم‌ترین اخبار حوادث و پلیس طی شبانه‌روز گذشته در خراسان جنوبی است.

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| از کمک‌رسانی پلیس تا انهدام باند سارقان

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ سرهنگ کاظم صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرائم به‌ویژه سرقت‌های خشن و به‌منظور  تامین آسایش و امنیت عمومی، طرح مقابله با سارقین به مدت سه روز در سطح استان اجرایی شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در طول اجرای طرح مقابله با سارقان خشن علاوه بر کشف ٣ فقره پرونده سرقت‌های خشن؛ ٣٩ فقره پرونده سایر سرقت‌ها از قبیل منزل و اماکن دولتی و خصوصی و.... کشف و در این رابطه ٣٠ نفر مالخر و سارق دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود و ارائه مستندات مربوطه به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند سارقان سوخت خودروها و کشف ٢٠ فقره سرقت در بیرجند

احمد رضاکارگر فرمانده انتظامی بیرجند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سوخت خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ١٣ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ٢ نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهمین ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ٢٠ فقره سرقت اعتراف کردند.

کارگر با اشاره به اینکه در بازجوئی‌های تخصصی و پلیسی از سارقین دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهمین دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


دستگیری ۴ خرده فروش موادمخدر در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بشرویه به‌منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با مصرف کنند گان و توزیع کنند گان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را اجرایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: ماموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری مواد مخدر و ۴ نفر خرده فروش را دستگیر کردند.

کمک‌رسانی پلیس مهربان به یک شهروند در بشرویه

سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مامور پلیس راه شهرستان بشرویه هنگام گشت‌زنی در محور بشرویه- طبس، شهروندی به همراه خانواده که خودروی وی دچار نقص فنی شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

وی افزود: مامور پلیس راه در این خصوص با توجه به گرمای شدید هوا، با وسایل در اختیار نسبت به رفع نقص و راه‌اندازی خودروی این شهروند اقدام کردند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به کمک‌رسانی به شهروند و راه‌اندازی خودروی وی توسط مامور پلیس راه تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر و تشکر راننده و سرنشینان خودرو را نیز به‌دنبال داشت.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول