اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقاطع غیرهمسطح بهشت در همدان هوشمند شد

شهردار همدان از هوشمندسازی تقاطع غیرهمسطح بهشت خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش تردد باید به‌ تدریج تقاطع‌های چراغ‌دار در راستای مدیریت ترافیک افزایش یابد.

تقاطع غیرهمسطح بهشت در همدان هوشمند شد

سید مسعود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح بهشت هوشمند شد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در مدیریت ترافیک، هوشمندسازی تقاطع‌های غیر همسطح شهری برای کنترل بهتر ترافیک و بالابردن ضریب ایمنی در تقاطع‌هاست.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات برای کاهش سرعت در شبکه معابر تقاطع چراغ‌دار است گفت: اقتضای ایجاد این نوع تقاطع در معابر پررفت‌ و آمد، هوشمندسازی است که تأخیر و طول صف خودرو را کاهش داده و انضباط بهتری ایجاد می‌‎کند.

شهردار همدان بیان کرد: در گذشته یکی از راهکارها احداث تقاطع‌های بسته و دوربرگردان بود، اما در حال حاضر با توجه به افزایش تردد در سطح شهر باید به‌ تدریج تقاطع‌های چراغ‌دار در راستای مدیریت ترافیک افزایش یابد. 

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه مناسب  برای هوشمندسازی تقاطع‌های غیرهمسطح از شهریور در همدان گفت: امسال با خرید تجهیزات و تکمیل سامانه هوشمند، به دنبال اجرا هوشمندسازی در  تقاطع‌های مهم شهری هستیم که ایجاد این تقاطع‌ها بر اساس اولویت‌‌ها و اخذ بازخورد مثبت از اقدامات جاری صورت خواهد گرفت.

حسینی با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی تقاطع‌های غیرهمسطح افزود: اجرای این تقاطع‌ها در میان مردم بازخورد خوبی خواهد داشت که در راستای مدیریت بهینه تقاطع‌ها و کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور است.

وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه هوشمندسازی و مدیریت بهینه تقاطع‌ غیر همسطح بهشت عنوان کرد: برای کاهش ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فاز نخست هوشمندسازی و مدیریت بهینه چراغ‌‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع غیرهمسطح بهشت اجرا شده که امیدواریم شاهد کاهش بار ترافیک باشیم.

شهردار همدان ضمن تاکید بر پیگیری تسهیل عبور و مرور شهری و هوشمندسازی تقاطع‌های غیرهمسطح تصریح کرد: یکی از موثرترین شیوه‌های بهبود مشکلات تردد شهروندان، بازنگری مجدد در زمان‌بندی و فازبندی چراغ‌ها و جانمایی آنها برای کاهش تاخیر در تقاطع‌هاست.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول