اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نمایشگاه پاییزه در گیلان برپا می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه پاییزه در گیلان خبر داد و گفت: این نمایشگاه هم‌زمان با بازگشایی مدارس از بیستم تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه پاییزه در گیلان برپا می‌شود

تیمور پور حیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برپایی نمایشگاه پاییزه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برای سهولت دسترسی و قیمت مناسب البسه، پوشاک و لوازم‌تحریر هم‌زمان با بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه از بیستم تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

وی به نظارت‌های انجام‌شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۵ پرونده تخلف کالای قاچاق با استفاده از ظرفیت‌های نظارتی در استان تشکیل‌شده است که اغلب آن در اقلام پوشاک، لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و دخانیات بود که منجر به جریمه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

مدیرکل صمت گیلان، با اشاره به روند کاهشی قیمت برخی مواد غذایی نظیر روغن خوراکی در استان، گفت: قیمت انواع روغن خوراکی با تعدیل روبرو شده و آخرین نرخ‌های مذکور در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بارگذاری و قابل‌مشاهده است.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول