اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صندوق بیمه محصولات، ریالی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت نکرده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۶ ماه از سال‌جاری گذشته و ما ۵ خسارت شدید دیده‌ایم، گفت: تا به امروز صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریالی از این بابت خسارت سرمازدگی به کشاورزان شهرستان اهر پرداخت نکرده است و کشاورزان این منطقه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده‌اند.

صندوق بیمه محصولات، ریالی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه اضطراری مدیران و مسؤولان استان در خصوص سیل اهر اظهار کرد: به علت بزرگراه خواجه_ ورزقان ۴۰ روستا دچار مشکل تردد شده و بسیار گله‌مند هستند.

وی با بیان اینکه آتش، آب و هوا سه مقوله‌ای هستند که باید برای آنها تمهدیداتی شود، افزود: از واحدهای خدمات‌رسان تشکر می‌کنم که در سریع‌ترین زمان اقدام به امدادرسانی کردند و انصافا همه پای کار آمده و یک کار پسندیده انجام دادند.

محرم‌زاده با اشاره به اینکه ۶ ماه از سال‌جاری گذشته و ما ۵ خسارت شدید دیده‌ایم، گفت: ما قبل از سیل از منظر آب شرب با مشکل روبه‌رو بودیم و این سیل هم مزید بر این مشکل شده است.

وی تصریح کرد: تا به امروز صندوق بیمه محصولات کشاورزی ریالی از این بابت خسارت سرمازدگی به کشاورزان شهرستان اهر پرداخت نکرده است و کشاورزان این منطقه را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده‌اند.

نماینده مردم اهر در مجلس متذکر شد: موضوع حاشیه‌نشینی یکی از موضوعات اصلی و دغدغه ماست، از این‌رو باید از لحاظ احداث سازه‌های مقاوم، جابه‌جایی از حریم رودخانه‌ها به جاهای امن باید سریع اقدام کرد.

وی بیان داشت: کوتاهی در رسیدگی در مشکلات افراد سیل‌زده منجر می‌شود تا فصل سرما برسد و خدمات‌رسانی را با مشکل روبه‌رو کند.

محرم‌زاده یادآور شد: تدبیر و پیشگیری مهم‌ترین عامل و راهکار حل مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: باید تنخواه و اعتباری در دست مدیریت بحران باشد تا در این مواقع بتواند با دست بازی اقدام کند از این‌رو برنامه بودجه باید در این خصوص کاری کند و اعتباری برای مدیریت بحران تخصیص دهد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول