اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهدای پرچم‌های متبرک جلسات خانگی قرآن به موکب‌های قرآنی عراقی

جمعی از فعالان قرآنی قرارگاه مردمی قرآنی اربعین پرچم متبرک شده به سه بارگاه نورانی امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت شاهچراغ علیه السلام را به همراه یک جلد کلام الله مجید نفیس به موکب های قرآنی عراقی اهدا کردند.

اهدای پرچم‌های متبرک جلسات خانگی قرآن به موکب‌های قرآنی عراقی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قرارگاه مردمی قرآنی اربعین در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر موکب‌های ایرانی و عراقی در زمینه فعالیت های قرآنی در راهپیمایی اربعین و همچنین برپایی جلسات خانکی قرآن کریم در عراق اقدام به اعزام سفیران قرآنی به مواکب عراقی کرد.

طی این اقدام جمعی از فعالان قرآنی از طرف قرارگاه مردمی قرآنی اربعین پرچم متبرک شده به سه بارگاه نورانی امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت شاهچراغ علیه السلام را به همراه یک جلد کلام الله مجید نفیس به موکب های قرآنی عراقی اهدا کردند.

گفتنی است پرچم اهدایی، پرچم طراحی شده برای جلسات خانگی قرآن توسط قرارگاه قرآنی اربعین است که مزین به نام امام حسین علیه السلام و فرازهایی از سلام‌های زیارت عاشورای اباعبدالله(ع) است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول