اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| اعلام جزئیات ثبت‌نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد

زمان و محل ثبت‌نام مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

میز دانشجو| اعلام جزئیات ثبت‌نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه ثبت‌نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی انجام می‌شود همه پذیرفته‌شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز دوشبه ۲۰ شهریور تا چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام به سامانه‌ آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

هنچنین تمامی پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس)صادره از دانشگاه‌ آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل.

براین اساس، پذیرفته‌شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نیستند باید اصل گواهی تایید شده دلیل بر فراغت از تحصیل را که توسط  دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریزنمرات تایید شده ارائه کنند.

به گزارش فارس، فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تایید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می‌کنند، علاوه بر گواهی و ریزنمرات مذکور باید تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه کنند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از ۶ سال از بدو ورود به  اتمام رسانده‌اند باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارائه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول