اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شستشوی و لایروبی 146 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گیلان

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، به‌منظور پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب، بیش از 146 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه‌ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شد.

شستشوی و لایروبی 146 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مازیار علی پور، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با بیان اینکه شست‌وشو و لایروبی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با هدف حفظ بهداشت، کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۴۶ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه‌ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شده است.

وی با اشاره به رفع ۱۷۴ مورد حادثه در انشعابات فاضلاب و رفع هزار و ۴۴۳ مورد حادثه در شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۱.۹ کیلومتر در سه‌ماهه اول سال جاری، افزود: اقداماتی همچون وصل نکردن آب باران به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله، مواد نفتی، اسیدی و چربی‌های ناشی از پخت‌وپز واحدهای صنعتی، رستوران‌ها و صنوف مشابه به داخل شبکه و درون منهول های فاضلاب از اصول بهره‌برداری درست از شبکه فاضلاب شهری است.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از مشترکین خواست تا با رعایت اصول از گرفتگی در شبکه و پس‌زدگی فاضلاب به منزل خود و دیگر شهروندان و بروز حادثه برای افراد و خسارت به تأسیسات که جزء اموال عمومی هستند جلوگیری کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول