اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس: می‌خواهیم آسیایی شویم

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج‌فارس خرم‌‌آباد هدف این را کسب مقام اول یا دوم در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: می‌خواهیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس: می‌خواهیم آسیایی شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عزت‌الله قنبری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، با اشاره به بازی نخست این تیم در لیگ برتر با فراز بام خائیز دهدشت، تصریح کرد: تیم ما با جذب چندین ملی‌پوش و بازیکن جوان شرایط خوبی دارد و به دنبال این هستیم که لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: هر چند بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند اما در مجموع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کادرفنی شرایط را به خوبی مهیا کرده است.

سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد هدف این تیم را کسب عنوان اول یا دوم لیگ برتر عنوان کرد و افزود: به‌دنبال این هستیم که جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی با اشاره به پیشینه درخشان هندبال لرستان، تصریح کرد: در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هندبالیست‌های استان ما سهم بزرگی در تیم ملی داشتند و حرف اول هندبال کشور را لرستانی‌ها می‌زدند و قصد داریم با وجود اسپانسر، بازهم به آن جایگاه برگردیم.

قنبری خاطرنشان کرد: با اینکه نبود حامی مالی باعث شد که نتوانیم در سال‌ها و دهه‌های گذشته تیمداری کنیم اما هندبالیست‌های لرستانی همواره عضو بهترین تیم‌های لیگ برتر، لژیونر و ملی‌پوش بوده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول