اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر به پایانه مرزی مهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از  ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه، ۱۳ هزار و ۶۰۷ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

اعزام بیش از ۱۳ هزار زائر به پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی شیروانی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه، ۱۳ هزار و ۷۰۶ زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۶۵۱ سفر با اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، افزود: تعداد ۶ هزار و ۶۴ نفر از زائران با ۱۹۰ دستگاه اتوبوس، ۷ هزار و ۴۵۸ نفر نیز با ۴۳۹ دستگاه مینی بوس و ۸۵ زائر با ۲۲ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده اند.

شیروانی بیان کرد: تعداد سفرهای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۸۴ سفر ، ۳۵ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر ، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

 رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان لرستان بیان کرد: در حال حاضر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط ۷۰ نفر از پرسنل و ۴۰ دستگاه از  ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به صورت شبانه روزی در مرز مهران درحال انجام می باشد.

گفتنی است، طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷  مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

پایان‌پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول