اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

یک چاه آب برای آبرسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد در شهرستان آرادان وارد مدار بهره‌برداری شد.

آبرسانی به 5 روستای شهرستان آرادان

محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان با اشاره به برگزاری آیین پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان آرادان، ضمن قدردانی از استاندار سمنان و دستگاه‌هایی که کمک کار این شرکت در افتتاح طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای آرادان بودند، اظهار کرد: چاه مزبور با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای خدمت‌رسانی به روستاهای رستم‌آباد، یاتری‌سفلی، ده‌سلطان، حسین‌آباد و دولت‌آباد وارد مدار بهره‌برداری شد و مردم این روستاها از این نعمت الهی سیراب می‌شوند.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای رستم‌آباد دومین پروژه‌ای بود که در هفته دولت توسط شرکت آب و فاضلاب افتتاح شد و مردم از خدمات‌رسانی آن بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: با توجه به کمبود بارش‌ها و تنش‌های پیش روی استان سمنان خوشبختانه فصل گرما که در روزهای پایانی آن به سر می‌بریم، را بدون تنش جدی و قطعی سپری کردیم که جز با همت و تلاش همکاران در شرکت آبفا میسر نبود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول