اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انبار 9 میلیاردی کود قاچاق در بختگان لو رفت

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بختگان از کشف 4 هزار و 700 کیلوگرم سم و کود قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.

انبار 9 میلیاردی کود قاچاق در بختگان لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ علی‌اکبر طاهری‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر قاچاق سم و کود شیمیایی توسط شخصی سودجو، ماموران انتظامی بختگان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: افسران پلیس موفق شدند انبار محل نگهداری  سم و کودهای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن مکان، 4 هزار و 700 کیلوگرم سم و کود شیمیایی قاجاق را کشف کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی بختگان  با بیان اینکه یک نفر در این رابطه به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 9 میلیارد میلیون ریال برآورد کردند.
کشف قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی 5 میلیاردی  قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف انواع قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات پلیسی مطلع شدند فردی در یکی از محلات حوزه استحفاظی در منزل خود اقدام به خرید و فروش انواع قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل، 104هزار و 330 عدد قرص و 4 هزار و 200 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و قاچاق کشف کنند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ شجاعی از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق تأکید و از شهروندان خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

پایان پیام / ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول