اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تشکر واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از همراهی وزیر علوم با رتبه ۲۵ کنکور

ریاست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از همراهی وزیر علوم با رتبه ۲۵ کنکور که درخواست تحصیل برخط دارد تشکر و از وی برای تحصیل در این واحد دعوت کرد.

تشکر واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از همراهی وزیر علوم با رتبه ۲۵ کنکور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، عزیز نجف‌پور رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ضمن تشکر از وزیر علوم برای همراهی وی با رتبه ۲۵ کنکور، گفت: واحد الکترونیکی به عنوان دانشگاه پیشرو در آموزش مجازی که به طور عمده انتخاب دانشجویانی است که دنبال عقلانیت و بهره وری آموزشی هستند، از این دانش آموز برای تحصیل دعوت می‌کند.

وی در این زمینه افزود: روش آموزش مجازی به جز زیرساخت مناسب، نیازمند دانش و تجربه است.

گفتنی است، سید اسماعیل نصراللهی، دانش‌آموز معلول اهل ساری که در آزمون سراسری امسال رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده است به همراه پدر و مادر خود میهمان محمدعلی زلفی‌گل در طبقه ۱۶ وزارت علوم شد.

وزیر علوم در پاسخ به درخواست این رتبه برتر کنکور و خانواده وی برای تحصیل برخط (آنلاین) گفت: موضوع را پیگیری و با رئیس هر دانشگاهی که سید اسماعیل نصراللهی دانشجوی آنجا شود، صحبت می‌کند تا امکان تحصیل برخط را برای او فراهم کند.

وزیرعلوم حتی قول مساعد داد که در دانشگاه محل تحصیل سید اسماعیل، کلاسی را با تجهیزات ارتباط برخط فراهم کند، تا این نخبه نوجوان کشور بتواند بدون دغدغه تحصیل خود را ادامه دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول