اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین از طریق مرز خسروی

نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی در مرز خسروی، از استفاده ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از طریق این پایانه مرزی خبر داد.

استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین از طریق مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدمهدی احمدی نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی در مرز خسروی امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی خسروی و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی از قصرشیرین تا مرز خسروی به کار گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری برای جابجایی زائران از ابتدای طرح اربعین در مرز منذریه خاک عراق مستقر شده است.

 نماینده وزارت کشور در امور حمل و نقل زائران اربعین حسینی در مرز خسروی با اشاره به موج بازگشت زوار از طریق این پایانه مرزی، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ورود زوار از بغداد به منذریه، تعدادی از اتوبوس‌ها به حسینیه بغداد اعزام شده‌اند.

وی با انتقاد به وجود خودروهای شخصی و اداری در خیابان‌های منتهی به پایانه، تصریح کرد: وجود این خودروها، تردد اتوبوس‌های درون شهری از پارکینگ‌ها تا پایانه را با مشکل مواجه کرده است.

احمدی ادامه داد: باتوجه به افزایش زوار در اربعین امسال و تقاضای اتوبوس‌ از سوی زائران به مقاصد کرمانشاه، قم و تهران؛ این آمادگی برای جابجایی زائران به کرمانشاه به وسیله اتوبوس‌های درون شهری وجود دارد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول