اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نگرانی پلیس از رانندگی زائران با خستگی و خواب‌آلودگی

رئیس پلیس راه راهور فراجا از نگرانی پلیس مبنی بر رانندگی زائران با حالت خستگی و خواب‌آلودگی و افزایش وقوع تصادفات و واژگونی‌ها خبر داد.

نگرانی پلیس از رانندگی زائران با خستگی و خواب‌آلودگی

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا که در حال حاضر در مرز شلمچه حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان کاهش تصادفات فوتی از ابتدای اجرای طرح اربعین تاکنون، به نگرانی پلیس در خصوص بازگشت زائران اربعین حسینی از مرزها با حالت خستگی و خواب‌آلودگی اشاره و بیان داشت:‌ زائران اربعین بعد از بازگشت از عراق بدون اینکه استراحتی کنند سوار خودروهای خود شده و برای رسیدن به شهر و خانه خود عجله دارند که متأسفانه شاهد افزایش واژگونی خودروها به علت خستگی و خواب‌آلودگی هستیم.

سردار مؤمنی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: بعد از وارد شدن به مرزهای کشور در وهله اول استراحت کرده و بعد از خواب و استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند؛ همچنین در هنگام رانندگی یکی از سرنشینان خودرو حتما بیدار باشد تا خدایی ناکرده راننده خوابش نبرد و حادثه‌ای به وقوع نپیوندد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول