اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استقرار ۲ درمانگاه ثابت شبانه روزی در پایانه مرزی مهران

معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی ایلام گفت: در راستای سهولت دسترسی زائران به خدمات درمانی، ۲ درمانگاه ثابت شبانه روزی در مرز مهران مستقر شده اند‌.

استقرار ۲ درمانگاه ثابت شبانه روزی در پایانه مرزی مهران

سرهنگ لقمان پور کریم معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای سهولت دسترسی زائران اربعین حسینی(ع) به خدمات درمانی ۲ درمانگاه ثابت شبانه روزی از آغاز راهپیمایی اربعین در پایانه مرزی مهران و شهرستان ایلام مستقر و در حال خدمت رسانی به زائران می باشند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ تیم امدادی متشکل از کادر درمانی در این مراکز در حال فعالیت هستند، افزود: علاوه بر خدمت رسانی به هموطنان، حدود ۳۵۰ نفر از نیروهای کمکی انتظامی اعزام شده از سایر استان های کشور توسط تیم امدادی بهداری فرمانده انتظامی استان ایلام مورد ویزیت درمانی قرار گرفته اند.

معاون بهداشت و امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس همواره تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به ویژه خدمات درمانی مطلوب به زائران در دستور کار دارد تصریح کرد: حفظ سلامت زائران برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این راستا تجهیزات درمانی،سم پاشی و شارژ جعبه کمک های اولیه در مقرهای زیستی، توزیع اسپری دفع حشرات و نصب بنرهای آموزشی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران بخش دیگری از خدمات معاونت بهداری انتظامی ایلام است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول