اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۴ پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از برقراری ۴ پرواز فوق العاده با هدف ارایه خدمات به زایران حسینی از طریق این فروگاه به مقصد نجف اشرف و بالعکس خبر داد.

۴ پرواز فوق العاده از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف برقرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی شمس نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی پیام، با اشاره به برقراری پروازهای بین المللی به مقصد نجف اشرف از فرودگاه بین المللی پیام، تصریح کرد: این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای شنبه در حال انجام است که در کنار آن پروازهای فوق العاده ای نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروازهای فوق العاده با توجه به استقبال زایران حسینی از پروازهای فرودگاه بین المللی پیام و با هدف تسهیل در تردد زوار، طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد.

شمس نژاد گفت: به همین منظور پروازهایی در روز جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم، چهارشنبه پانزدهم و جمعه هفدهم شهریورماه در مسیر نجف- کرج- نجف توسط شرکت هواپیمایی چابهار برقرار می شوند.

وی ادامه داد: پروازهای فوق العاده اربعین از فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس در روزهای اعلام شده در ساعت ۱۲ در پیام به زمین خواهند نشست و در ساعت ۱۳ این فرودگاه را به مقصد نجف ترک خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول